Autore Topic: CSI: Vegas [CBS] [Crime]  (Letto 1309 volte)

Oceanic 6

• *
    • Mostra profilo
CSI: Vegas [CBS] [Crime]
« il: 1 April 2021, 00:48:34 »

CSI: VEGAS,” A NEW DRAMA FROM CBS STUDIOS AND JERRY BRUCKHEIMER TELEVISION, IS COMING TO CBS IN THE 2021-2022 BROADCAST SEASON

“CSI” IS BACK!

Sequel to the Global Hit

“CSI: Crime Scene Investigation,”

One of the Most-Watched Drama Series of the 21st Century

Original “CSI” Stars William Petersen and Jorja Fox Reprise Their Roles

The New CBS Original Series Will Star Paula Newsome, Matt Lauria,

Mel Rodriguez and Mandeep Dhillon

CBS announced today it has given a series order to CSI: VEGAS, the sequel to the Network’s global hit “CSI: Crime Scene Investigation,” one of the most-watched drama series of the 21st century. Original “CSI: Crime Scene Investigation” stars William Petersen and Jorja Fox will reprise their roles as Gil Grissom and Sara Sidle, respectively. Produced by CBS Studios and Jerry Bruckheimer Television, the new CBS original series will star Paula Newsome, Matt Lauria, Mel Rodriguez and Mandeep Dhillon. Original CSI star Wallace Langham will also return to the series as David Hodges.

CSI: VEGAS opens a brand new chapter in Las Vegas, the city where it all began. Facing an existential threat that could bring down the Crime Lab, a brilliant new team of forensic investigators must welcome back old friends and deploy new techniques to preserve and serve justice in Sin City.

Jason Tracey will serve as executive producer and showrunner for CSI: VEGAS. Uta Briesewitz will direct the first episode and serve as executive producer (initial episode only). Jerry Bruckheimer, Jonathan Littman, KristieAnne Reed, Anthony Zuiker, Carol Mendelsohn, Ann Donahue, Craig O’Neill, William Petersen and Cindy Chvatal also serve as executive producers. The series will be produced by CBS Studios in association with Jerry Bruckheimer Television, and distributed internationally by ViacomCBS Global Distribution Group.

Created by Anthony Zuiker, “CSI: Crime Scene Investigation” premiered Oct. 6, 2000 on CBS, and aired for 15 seasons, completing 335 episodes. It earned six Emmy Awards and 39 Emmy nominations. The drama originally starred William Petersen, Marg Helgenberger, Gary Dourdan, George Eads, Jorja Fox and Paul Guilfoyle. The franchise also included “CSI: Miami” (2002-2012); “CSI: New York” (2004-2013); and “CSI: Cyber” (2014-2016).

“CSI: Crime Scene Investigation” was the most watched drama series in the world for seven years between 2006 and 2016*. “CSI” was one of the most watched drama series franchise globally in the past 20 years.

*Source: Eurodata / International TV Audience Awards 2006-2018.
(clicca per mostrare/nascondere)
« Ultima modifica: 2 April 2021, 01:32:28 da Oceanic 6 »

capjfr

• Creep
  • Eleven
  • "La nostra giornata inizia quando la loro finisce"
    • Mostra profilo
  • Revisioni: Itasiano#CapNonMentire
  • Traduzioni: La verità è là fuori.
Re: CSI: Vegas [CBS] [Crime]
« Risposta #1 il: 1 April 2021, 14:00:55 »
 :love: :love: :love: :pirurì:

Oceanic 6

• *
    • Mostra profilo
« Risposta #2 il: 3 May 2021, 23:32:04 »

Oceanic 6

• *
    • Mostra profilo
« Risposta #3 il: 19 May 2021, 23:30:35 »
CSI: Vegas (CBS) Trailer

RonSwanson

• Root
  • Ovaries before brovaries.
    • Mostra profilo
« Risposta #4 il: 20 May 2021, 08:20:55 »
Che bellooo :pop:

I love you and I like you.

Oceanic 6

• *
    • Mostra profilo
« Risposta #5 il: 30 August 2021, 21:58:14 »
CSI: Vegas Official Full Trailer

Lyanna

• Gemma Teller
  • * TV Crime Addicted *
    • Mostra profilo
« Risposta #6 il: 10 October 2021, 11:36:08 »
Appena finita la prima puntata... Che dire...
"You once told John the whole point of Pandora's Box is that once you've opened it, you can't close it again. She wanted me to remind you of how the story ends. When everything is over, and the worst has happened, there's still one thing left in Pandora's Box... HOPE"

capjfr

• Creep
  • Eleven
    • Mostra profilo
« Risposta #7 il: 11 October 2021, 17:06:44 »
si sa come sono andati gli ascolti?

vascy

• pusher di serie improbabili
  • *
    • Mostra profilo

kary82

• The Todd
    • Mostra profilo
« Risposta #9 il: 6 November 2021, 13:04:29 »
Scusate la domanda che può sembrare stupida, ma... qualcuno lo sta seguendo? Assiduamente? Sono arrivati al quarto-quinto episodio, mi pare...

Perché vorrei guardarlo, anche solo per affetto (alla fine ero diventata anch'io un'accanita fan della serie originale, soprattutto delle stagioni con Grissom), però finora sono riuscita a vedere solo i primi 10 minuti del primo episodio e... boh, non sono riuscita a proseguire :interello:
Ad essere onesta già dal trailer mi sembrava un mostruoso fan service mal riuscito (e già il film tv, sia pur carino, andava pesantemente in quella direzione)... e stiamo parlando di una serie che, nonostante la longevità, i vari cambi di cast e quant'altro, incredibilmente era riuscita a mantenere alto il livello (... 15 anni!)

In breve, cercherò di recuperarlo, spero solo di non morire di noia  :interello:

Non mi aspetto la portata rivoluzionaria della serie originale, però insomma, qualcosa di nuovo o interessante me lo devono pur proporre...

Ho seguito: 13 Reasons Why (S1), 3rd Rock From The Sun, Angel (S3), Beverly Hills 90210, Better Call Saul, Bones (S6), Boss, Boris, Breaking Bad, Buffy, Camera Café, Californication (S1), Columbo, Cowboy Bebop (Anime), CSI Las Vegas, Daria, Dawson's Creek, Dead Like Me, Desperate Housewives, Dexter, Downtown (MTV), Friends, Hannibal, House M.D., Insatiable, Intralci, Killing Eve, Life (S1), Looking (HBO), Love Bugs (S1), Malcom In The Middle, Mario, Melrose Place, Mindhunter, Monk, Nip/Tuck, Once Upon A Time, Orange Is The New Black, Ringer, Sherlock, Scrubs (S5), Strappare Lungo I Bordi, The Big Bang Theory (S11), The Crazy Ones, The End Of The F***ng World, The Generi, The O.C., The Glades, The Nanny, The Tudors (S1), The X-Files, Twin Peaks, Ugly Betty, varie ed eventuali

capjfr

• Creep
  • Eleven
    • Mostra profilo
« Risposta #10 il: 6 November 2021, 17:50:16 »
Io volevo seguirlo, ma non ho trovato nessun sub ita  :nu: -.-'

Everetth

• Rick Grimes
    • Mostra profilo
« Risposta #11 il: 6 November 2021, 18:02:54 »
se volete la mia modesta opinione fino all'episodio 4

vascy

• pusher di serie improbabili
  • *
    • Mostra profilo

capjfr

• Creep
  • Eleven
    • Mostra profilo

kary82

• The Todd
    • Mostra profilo
« Risposta #14 il: 6 November 2021, 20:45:52 »
Io volevo seguirlo, ma non ho trovato nessun sub ita  :nu: -.-'

Io l'ho trovato con sottotitoli inglesi incorporati, non so se può aiutare :interello: Comunque se tra poco arriva anche da noi, potrebbe valere la pena aspettare e vederlo doppiato...

se volete la mia modesta opinione fino all'episodio 4

Grazie mille per la risposta   :OOOKKK:
Purtroppo è come temevo... Che poi la serie originale è finita da pochi anni, insomma, non è che non vediamo CSI da decenni... e dire che per recuperare mi ero sparata le ultime 5-6 stagioni in un binge-watching pazzesco, tipo 4 episodi a botta, non so se rendo... bella serie e tutto ma alla fine ero satura, diciamo :huhu: L'anno scorso poi ho rivisto con piacere su Italia1 le stagioni Grissom-centriche (non male anche quelle con Fishburne), non si può dire che non abbiano già dato e pure tanto.

Vabbè, una chance a CSI:Vegas cercherò di darla... Peccato però, se già non convince i nostalgici, sarà dura accalappiare nuovo pubblico. :interello:

Comunque
« Ultima modifica: 7 November 2021, 17:28:36 da kary82 »
Ho seguito: 13 Reasons Why (S1), 3rd Rock From The Sun, Angel (S3), Beverly Hills 90210, Better Call Saul, Bones (S6), Boss, Boris, Breaking Bad, Buffy, Camera Café, Californication (S1), Columbo, Cowboy Bebop (Anime), CSI Las Vegas, Daria, Dawson's Creek, Dead Like Me, Desperate Housewives, Dexter, Downtown (MTV), Friends, Hannibal, House M.D., Insatiable, Intralci, Killing Eve, Life (S1), Looking (HBO), Love Bugs (S1), Malcom In The Middle, Mario, Melrose Place, Mindhunter, Monk, Nip/Tuck, Once Upon A Time, Orange Is The New Black, Ringer, Sherlock, Scrubs (S5), Strappare Lungo I Bordi, The Big Bang Theory (S11), The Crazy Ones, The End Of The F***ng World, The Generi, The O.C., The Glades, The Nanny, The Tudors (S1), The X-Files, Twin Peaks, Ugly Betty, varie ed eventuali