Autore Topic: [Commenti] One Tree Hill 7x22 - Almost Everything I Wish I’d Said the Last Time  (Letto 5523 volte)

vascy

• pusher di serie improbabili
  • *
    • Mostra profilo
Mi sarebbe andato bene :XD:

grazie della news :)

eleblack

• Jonah Ryan
    • Mostra profilo
  • Traduzioni: 29
We actually have a cut [of the episode] where, as they're coming down the hill during the sledding sequence, we angled on a couple -- I think Chase and Alex were first -- and we went to the Chase and Alex scene, without Mia's text to him. And then we went back to the hill and we saw the next couple coming down, which was Clay and Quinn, and we went to their scene on the couch, but once she said "I love you" and went to bed, we got out. And we went back to the hill and we showed Nathan and Haley and Jamie and we did their "I'm pregnant" scene and then we finished with Brooke and Julian and Brooke says "you get the sense that everyone's going to live happily ever after" and Julian says "they are" and then we went back to Jamie saying it's a long way up the hill and Haley says "nah, it's just a hill, come on, we'll climb it together" and we drift up in the sky and that would've been the end of the series.

ç__________________________ç
Ma quanto sarebbe stato meglio? Quanto? Già avrebbero dovuto cancellarla una stagione fa... e invece adesso dobbiamo sorbirci un'altra stagione di stupidaggini! Fortuna che ci siete voi a commentare... io ormai guardo la serie solo per quello! Le risate che mi faccio sono veramente incredibili! Magari sullo schermo c'è gente che piange e io lì a scompisciarmi, e mi fa strano, ma è quello il bello ;D quindi GRAZIE per rendere le serie trash almeno guardabili! <3
And I cry for the things I tell others to do without crying.

chiarachi

• Kiaren Fuckin' O. Adorabile gaglioffa| Clairezilla 🍳| NONNA CAMMMMMELA e TONI | jingle creator | chicchiarachi | lanciamissili | la Mary Poppins di itasa | Assuntina
  • *
  • CRCI
    • Mostra profilo
dalla stessa intervista postata da charlypsilon si evince quanto Schwahn sia un cretino:

Citazione
So, I constructed that. We built it, we mixed it, we locked it. And the network said, look, you've got to make the call. Obviously, the show is going to air before we can tell you [if you're getting another season], so what do you want to do? And about a week beforehand was our deadline for deciding which cut was going to air. I talked to [executive producer] Joe Davola and I talked to Peter Roth and a couple people at the network and, though they couldn't tell me anything, I sort of gauged what I thought our chances were and I felt like we'd come back, so I said, let's go with the cliffhangers. My plan B was that I would've campaigned aggressively, had we not been picked up, for a movie. I think that we have a fanbase that's similar to what "Sex and the City" has, not in size, but in loyalty, so I would've tried to do a movie in a couple years to tie up loose ends.

in pratica quando ha deciso di fare il cliffhanger ancora non sapeva che OTH sarebbe stato rinnovato, ma non s'è preoccupato perchè tanto "abbiamo una fanbase come quella di Sex and the City e potevamo sempre fare un film per vedere come si risolvevano le cose".

se lo dice lui :XD:

comunque dice che, come quasi tutti gli anni, sono stati rinnovati solo per 13 episodi, e poi vedranno.

l'intera intervista è qui

Ambro

• Annyong Bluth
    • Mostra profilo
Ma solo io ho notato che quando inquadrano le persone nel cinema poco prima che il film di Julian finisca c'è una ragazza che sta dormendo? :XD:

E durante la scena si vede benissimo che ad un certo punto le "cade" addirittura la testa! :O.O:
Infatti pensavo che il film fosse un fiasco totale.  :asd:

buffy

• Vicecoscienza di Tutor
  • *
  • TNE
    • Mostra profilo
Ma solo io ho notato che quando inquadrano le persone nel cinema poco prima che il film di Julian finisca c'è una ragazza che sta dormendo? :XD:

E durante la scena si vede benissimo che ad un certo punto le "cade" addirittura la testa! :O.O:
Infatti pensavo che il film fosse un fiasco totale.  :asd:

Oddio :XD: :XD:
Sometimes the best choice makes you feel broken and the worst one makes you feel alive.