Autore Topic: aNobii: la vostra libreria a portata di click  (Letto 36429 volte)

Panssj

• Melinda May
  • Time Lady & Lurker
    • Mostra profilo
Re: aNobii: la vostra libreria a portata di click
« Risposta #315 il: 6 December 2013, 04:55:02 »
http://www.anobii.com/panssj/books

https://www.goodreads.com/Panssj

Non potevo mancare!  :riot: Le mie librerie sono entrambe aggiornatissime e le apro quotidianamente  :love:

Ho provato pure zazie ma non mi piace, ai tempi era lentissimo, e già anobii è pieno di bug...  :nu:
You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!
— The Doctor, Season 2, Episodio 2 (Doctor Who)

abituarsiallafine

• Visitatore
« Risposta #316 il: 6 December 2013, 09:25:16 »
Aggiungo pure le mie librerie, sempre aggiornate :pirurì:
- http://www.anobii.com/whitetulip/books
- https://www.goodreads.com/whitetulip__

Esteticamente aNobii è più carino, ma Goodreads dà consigli migliori, secondo me.
Appena mi connetto dal mio pc, vi aggiungo tutti. :huhu:

fushichou

• Michael Scott
  • browncoat
    • Mostra profilo
« Risposta #317 il: 6 December 2013, 17:02:30 »
Aggiunte entrambe come vicine, belle librerie :zizi:
"When Jason Street went down the first game of the season, everybody wrote us off. Everybody. And yet here we are at the championship game. Forty thousand people out there have also written us off. There are a few out there who do still believe in you. A few who’ll never give up on you. You go back out on the field, those are the people I want in your minds. Those are the people I want in your hearts. Every man, at some point in his life, is gonna lose a battle. He is gonna fight and he is gonna lose. But what makes him a man is that in the midst of that battle, he does not lose himself. This game is not over. This battle is not over. So let’s hear it one more time. Together. Clear eyes. Full hearts. Can’t lose."
Friday Night Lights, Season 1

-Dre@mer-

• Peggy Olson
  • "Where the fucking is your grave?"
    • Mostra profilo
« Risposta #318 il: 15 December 2013, 15:46:33 »
 :ciao: Spulcio le vostre librerie :D
Ecco la mia:
http://www.anobii.com/01d565098e5cab1286/books
Come back and make up a goodbye at least. Let's pretend we had one. / Reality is almost always wrong. / You want to believe, don't you? / It's all contaminated. / This is about you stealing my wind. / #1 The night I met you. / Fear is the price of imagination. / You know what I wish? I wish that just once people wouldn’t act like the cliché that they are. / Everything has its time and everything dies. / Haven’t you heard? I don’t have a heart. / Is it all lies, forever and ever, everyone and everything? / Doctor, please, please, don't make me go back! / Go to her. Tell her a story. Tell her that if she’s patient, the days are coming that she’ll never forget. / Buffy, can we rest? / When it's dark and I'm all alone and I'm scared or freaked out or whatever, I always think: "What would Buffy do?" You're my hero. / “Però non voglio leggere chiù niente di chillu ca scrivi.” “Pecché?” “Pecché mi fa male.” / Now turn around and face the other way. Now we walk and we never look back.

Credits: stephenie7777

PinballWizard

• Gregory House
  • Born too late.
    • Mostra profilo
« Risposta #319 il: 30 March 2014, 18:42:09 »
Bene. E anche anobii è di Berlusconi, sapevatelo.  :vecchio:

http://www.ilpost.it/2014/03/11/live-mondadori-anobii/
Anobii

Tutto il sistema sociale vigente è fondato sulla forza brutale messa a servizio di una piccola minoranza che sfrutta ed opprime la grande massa; tutta l’educazione che si dà ai ragazzi si riassume in una apoteosi della forza brutale; tutto l’ambiente in cui viviamo è un continuo esempio di violenza, una continua suggestione alla violenza […] Ed in Italia è peggio che altrove. Il popolo soffre perennemente la fame; i signorotti spadroneggiano peggio che nel Medioevo; il Governo a gara coi proprietari, dissangua i lavoratori per arricchire i suoi e sperperare il resto in imprese dinastiche; la polizia è arbitra della libertà dei cittadini, ed ogni grido di protesta, ogni benchè sommesso lamento è strozzato in gola dai carcerieri, e soffocato nel sangue dai soldati.
- Errico Malatesta

Lili*

• Richard Castle
    • Mostra profilo
« Risposta #320 il: 30 March 2014, 20:33:05 »
Sapevo. L'unica speranza è che almeno lo facciano rivivere con un bell'aggiornamento  :interello:

RonSwanson

• Root
  • Ovaries before brovaries.
    • Mostra profilo
« Risposta #321 il: 6 April 2014, 09:22:32 »
ci sono anch'io :riot:
purtroppo con anobii ogni giorno ce n'è una nuova e non mi fa più inserire l'immagine profilo -.-'

http://www.anobii.com/fuoripiove/books

I love you and I like you.

-Dre@mer-

• Peggy Olson
    • Mostra profilo
« Risposta #322 il: 30 April 2014, 15:22:30 »
Bene. E anche anobii è di Berlusconi, sapevatelo.  :vecchio:

http://www.ilpost.it/2014/03/11/live-mondadori-anobii/
Ma che incubo -.-' quell'uomo è ovunque.

Io mi trovo bene su Anobii sinceramente, non ho intenzione di abbandonarlo, però comincerò a considerare Goodreeds, a cui sono iscritta ma non uso.
Come back and make up a goodbye at least. Let's pretend we had one. / Reality is almost always wrong. / You want to believe, don't you? / It's all contaminated. / This is about you stealing my wind. / #1 The night I met you. / Fear is the price of imagination. / You know what I wish? I wish that just once people wouldn’t act like the cliché that they are. / Everything has its time and everything dies. / Haven’t you heard? I don’t have a heart. / Is it all lies, forever and ever, everyone and everything? / Doctor, please, please, don't make me go back! / Go to her. Tell her a story. Tell her that if she’s patient, the days are coming that she’ll never forget. / Buffy, can we rest? / When it's dark and I'm all alone and I'm scared or freaked out or whatever, I always think: "What would Buffy do?" You're my hero. / “Però non voglio leggere chiù niente di chillu ca scrivi.” “Pecché?” “Pecché mi fa male.” / Now turn around and face the other way. Now we walk and we never look back.

Roffolo

• Homer Simpson
    • Mostra profilo
« Risposta #323 il: 2 May 2014, 22:23:10 »

Flavia

• Empress of Trash
  • *
  • Only the ideas that we really live have any value.
    • Mostra profilo
« Risposta #324 il: 3 May 2014, 09:42:39 »
io mi sono cancellata da anobii, era lentissimo e impallato la metà del tempo
goodreads mi piace di più, ma sono stata fregata abbastanza  :XD:
«Some birds are not meant to be caged, that's all. Their feathers are too bright, their songs too sweet and wild. So you let them go, or when you open the cage to feed them they somehow fly out past you. And the part of you that knows it was wrong to imprison them in the first place rejoices, but still, the place where you live is that much more drab and empty for their departure».
Stephen King, Rita Hayworth and Shawshank Redemption

Gajira

• Abed Nadir
  • I wish i was an alien at home behind the sun.
    • Mostra profilo
« Risposta #325 il: 3 May 2014, 09:58:13 »
Perché fregata?

Flavia

• Empress of Trash
  • *
  • Only the ideas that we really live have any value.
    • Mostra profilo
« Risposta #326 il: 3 May 2014, 10:08:00 »
dopo anobii, c'ho troppi social  :XD:
«Some birds are not meant to be caged, that's all. Their feathers are too bright, their songs too sweet and wild. So you let them go, or when you open the cage to feed them they somehow fly out past you. And the part of you that knows it was wrong to imprison them in the first place rejoices, but still, the place where you live is that much more drab and empty for their departure».
Stephen King, Rita Hayworth and Shawshank Redemption

waffles

• Alana - ATTESTED - esperta dei Durelli - "ti facevo più figa" - ☕️ expert - sex predator - I dildo mi perseguitano - Titus Andromedon - faccia truce da torinese - portavoce dei sussurratori - Elena Gemo (not literally) - Wooffles
  • *
  • I LOVE YOU BINGO BRONSON
    • Mostra profilo
« Risposta #327 il: 31 May 2014, 01:54:42 »
ci sono anche io (anche se da un mese non mi ricordo più la password  :distratto:)
http://www.anobii.com/evolvingdodo/books

"Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV."
(clicca per mostrare/nascondere)

Surami

• Clark Kent
  • Nerd Inside
    • Mostra profilo
Sono il chiodo fisso di tizio.

-Dre@mer-

• Peggy Olson
    • Mostra profilo
« Risposta #329 il: 1 December 2014, 18:54:32 »
Ma voi ultimamente come vi trovate su aNobii? Io non riesco a modificare lo stato di lettura -.-' cosa che trovo terribilmente frustrante.
Volevo spostarmi su goodreads ma non mi ci trovo...non riesco a navigare facilmente. Bho, preferisco aNobii, ma se continua a dare problemi dovrò trasferirmi. :look: