Autore Topic: 2015 Oscars Prediction Game - Chi vincerà la statuetta?  (Letto 11642 volte)

tenpeun

• Bevers | Mario Marcovaldo | Asciugamario | Mario e la Cremeria | ciop is the new ciqao | #lapompadiMario | Sommario | ...Mini-me | Bill Marrio | cow scienza | vero campione di uno sport finto | minicapitano | Meany Mario
  • River Song
  • Are we having fun yet?
    • Mostra profilo
Re: 2015 Oscars Prediction Game - Chi vincerà la statuetta?
« Risposta #90 il: 23 February 2015, 20:56:22 »
Secondo!  :gogo:

ovvero il primo dei perdenti :T_T:
Il mio erede :XD:
Give 100%. 110% is impossible. Only idiots recommend that. - Ron Swanson

'I'm taking it one day at a time' You know who else is? Everyone, 'cause that's how time works. It's the only way you can take it. 'I'll pray for you' So basically you're going to sit at home and do nothing while I struggle? Don't pray for me, make me a sandwich. 'We'll keep you in our thoughts' I hear some of the stuff you talk about and if that's close to what you're thinking about, I don't want to be around that. So keep me out of your thoughts, unless you're thinking about making me a sandwich. - Hannibal Buress

Tyrion Linus

• Max Black
    • Mostra profilo
« Risposta #91 il: 23 February 2015, 21:15:38 »
Il mio erede :XD:

Io ho fatto due giochi (Oscar ed Emmy) e sono sempre arrivato secondo :ninja2:

“Hear my words, and bear witness to my vow. Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realm of men. I pledge my life and honor to the Night’s Watch, for this night and all the nights to come.”

tenpeun

• Bevers | Mario Marcovaldo | Asciugamario | Mario e la Cremeria | ciop is the new ciqao | #lapompadiMario | Sommario | ...Mini-me | Bill Marrio | cow scienza | vero campione di uno sport finto | minicapitano | Meany Mario
  • River Song
  • Are we having fun yet?
    • Mostra profilo
« Risposta #92 il: 23 February 2015, 21:20:28 »
Le uniche due volte che abbiamo fatto gli Oscar io sono arrivato secondo

:truestory:
Give 100%. 110% is impossible. Only idiots recommend that. - Ron Swanson

'I'm taking it one day at a time' You know who else is? Everyone, 'cause that's how time works. It's the only way you can take it. 'I'll pray for you' So basically you're going to sit at home and do nothing while I struggle? Don't pray for me, make me a sandwich. 'We'll keep you in our thoughts' I hear some of the stuff you talk about and if that's close to what you're thinking about, I don't want to be around that. So keep me out of your thoughts, unless you're thinking about making me a sandwich. - Hannibal Buress

Knock³ Penny

• Bingo Bronson | Penny Lava | PennyPegga | Ignorer IRL & bitchstarer | Dr. Evil e... | L'itasiana mobile | Itasiana Vera
  • *
  • Bazinga! I'm not crazy, my mother had me tested.
    • Mostra profilo
  • Traduzioni: (Trad > 1000)
« Risposta #93 il: 23 February 2015, 21:25:44 »
Io sono arrivata sempre ottava.  :aka:
- It's like "The Breakfast Club".
- Do you ever not quote a movie?
- No, and you got a problem with that, frankly, my dear, I don't give a damn.

Penny has about 20 different ways of rolling her eyes that each mean something different.

Citazione da: Antoine de Saint-Exupéry about VSS
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.

armante

• Internet Explorer - Il recuperatore - You know nothing, Jon Snow - disarmante
  • *
  • Time is a flat cerchia
    • Mostra profilo
  • Revisioni: 222
  • Traduzioni: 268
« Risposta #94 il: 23 February 2015, 21:29:36 »
E io come al solito non sono sul podio per un solo punto, ma non me la sentivo di non dare fiducia a Wes :love:
My head was sound asleep,
but my stomach was wide awake

I was almost not right (Jessica Huang)

Tyrion Linus

• Max Black
    • Mostra profilo
« Risposta #95 il: 23 February 2015, 22:00:01 »
A ognuno la sua sfiga :ninja2:
“Hear my words, and bear witness to my vow. Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realm of men. I pledge my life and honor to the Night’s Watch, for this night and all the nights to come.”

rozgommatico

• Rick Grimes
  • Frank Sobotka
    • Mostra profilo
« Risposta #96 il: 23 February 2015, 22:12:35 »
Nel limbo di metà classifica. Ho pagato l'eccessiva fiducia in Boyhood e mai avrei segnalato The Imitation Game per la sceneggiatura adattata. Grazie tenpeun per lo straordinario tempismo e per farci divertire sempre, ogni anno  :+:

pilon89ias

• Peggy Olson
    • Mostra profilo
« Risposta #97 il: 24 February 2015, 09:18:22 »
Penultimo! Non mi aspettavo di meglio compilando la classifica a gusti personali..
"Find my Direction Magnetically"

luigirock85

• Ragnar Lothbrok
    • Mostra profilo
« Risposta #98 il: 24 February 2015, 11:18:18 »
Penultimo! Non mi aspettavo di meglio compilando la classifica a gusti personali..
Ma infatti non bisognava compilare rispetto ai gusti, ma fare pronostici rispetto a come avrebbe premiato l'academy, per i voti personali c'era un altro topic :asd:

Audrey_

• Peggy Olson
    • Mostra profilo
« Risposta #99 il: 24 February 2015, 17:57:13 »
Dai, è andata bene, quasi in Top 10 :metal:
Mi ha fregato il miglior film, pensavo che Birdman e Boyhood si sarebbero spartiti il premio per il miglior film e la miglior regia, pazienza XD

Bellissimo gioco comunque :gogo:

❤ I'm watching: Shameless US, The Affair, Parenthood, New Girl, Modern Family,Suits, Hart of Dixie,Once Upon a Time, Rookie Blue, Glee, Happy Endings, Grey's Anatomy, The Mindy Project, Suburgatory, A to Z, Selfie, Graceland.

Spiccine

• *
  • Iceskating and TV series Fanatic
    • Mostra profilo
« Risposta #100 il: 25 February 2015, 00:50:04 »
Top 10 non male, ma maledetto Boyhood che mi ha fregato! E che il dubbio l'avevo avuto, visto che il film non è chissà cosa.. Per non parlare dei 5 punti che mi sono giocata cambiando all'ultimo Big Hero 6 e la colonna sonora.. :nu:
In ogni caso grazie Tenpeun, sei stato velocissimo! Al prossimo anno!  :ciao:

nicodio

• nucadio | incoscienza di matters
  • *
  • (8)-|--<
    • Mostra profilo
  • Traduzioni: XXX
« Risposta #101 il: 13 January 2016, 08:26:56 »
 :distratto:

Post unito: 13 January 2016, 19:23:53
Era un messaggio per te, @tenpeun  :zizi:
« Ultima modifica: 13 January 2016, 19:23:53 da nicodio »
“I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.”

nicodio

• *
  • (8)-|--<
    • Mostra profilo
“I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.”

Andre@

• EPIC F@IL @ 90
  • The Doctor
  • Corporativismo imbarazzante™ FTW
    • Mostra profilo
« Risposta #103 il: 3 March 2016, 07:55:22 »
Ecco, ora potrei provarci con un basso rischio di fail.

:trollface:

nicodio

• *
  • (8)-|--<
    • Mostra profilo
« Risposta #104 il: 24 January 2017, 20:55:34 »
Dai, @tenpeun, hai avuto un anno di tempo per farti i cazzi tuoi, quest'anno ti tocca  :zizi: